On arrival training

27.09.2012 13:33

Včera kolem devátý večer jsem se vrátila z On arrival trainingu, který pořádala národní finská organizace CIMO zastřešující celý EVS program (European volunteering service). Bylo tam celkem 40 dobrovolníků z celý Evropy, kteří jsou rozesetý po celém Finsku, takže teďka mám kde přespat, když mi třeba rupne v bedně a budu chtít jet do Laponska.

Do fotogalerie jsem přidala nějaký fotky z Kokkoly z Villa Elby, kde se konal zmíněný trénink :-). Bydleli jsme přímo u moře, takže to tam bylo fakt moc hezký, ani se mi pak nechtělo jet do Imatry. Ale na druhou stranu už tam byla docela klendra ( v noci teplota klesla i k -3°C) a tady v Imatře je o poznání tepleji.

Poznala jsem tam spoustu lidí, naučila se několik finských slovíček, ochutnala soba a viděla jeden šílenej finskej film o tom, jak zabijou Santa Clause, jsmenuje se to Rare exports a určitě to stojí za vidění, takže když budete mít chvilku, doporučuju se na to podívat. Ale musíte vydržet do konce :-).

Moi :-)

PS: Pozdravujte Danu.

Diskusní téma: On arrival training

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek