Kosa jako sviň.

16.12.2012 20:34

Tak jestli se předpověď nemejlí, tak ve čtvrtek bude -24. A to přes den. Ale zase to má výhodu, budu mít po 10 letech bílé Vánoce. Teda jestli se jich dožiju a nezmrznu, nebo pokud nebude v pátek konec světa.

 

No a taky mi ta zima už leze asi na mozek. Včera jsem se DOBROVOLNĚ rozhodla projet na kole po Imatře. Bylo -12, sněhu všude hafo. No ale po 6 km jsem to vzdala, protože jsem přestávala cítit (i přes troje ponožky) konečky prstů. Sice mě díky tomu dneska bolí v krku, ale zase jsem po třech týdnech viděla sluníčko.

Každoranní rituál. Nejdříve vyhrabat ze sněhu, potom zkopat led a hlavně ohnout kabát a nesednout si rovnou na sedátko!

 

Podotýkám, bylo půl jedný, když jsem to fotila.

 

Moi moi

Diskusní téma: Kosa jako sviň.

Masakr!!

Wendy | 19.12.2012

Mazec Míšo, soucítím s tebou, dám si za tebe spoustu grogu a svařáku!!! 24 pod nulou, ma by jeblo! A z tý tmy asi taky! :D Až budeš chtít poslat spoustu nějakej přírodních antidepresiv (jako třeba rum :D), tak napiš! :D

Re: Masakr!!

Míša | 19.12.2012

CHCI! :D :D

Přidat nový příspěvek