Lekce finštiny

04.10.2012 09:44

Takže jsem včera byla na první hodině finštiny. A co to doprdelelajnen bylo? Za prvý, kurz běží už nějakou dobu, takže když začali na stránce 35 v učebnici, vůbec jsem nechápala, co dělají, celou hodinu a půl jsem se brutálně nudila až na jedno cvičení s číslama, kde jsem prokázala mistrnou znalost finských číslic, ale jinak jsem se vůbec nechytala. A hlavně to ani náhodou nebyla Ruska! Celý kurz výuky finštiny probíhal, no hádejte v jakém jazyce?... Ano, světe div se, ve finštině. Vrcholem bylo, když se mi finsky snažila vysvětlit, jak bude kurz probíhat… Navíc jsem si tam připadala jak v zajateckým ruským táboře, protože se tam snad víc než finština ozývala ruština. Takže jim na celý hodiny můžu tak z vysoka kašlat, stáhnu si anglickou učebnici a už mě tam nikdy neuviděj.

Diskusní téma: Lekce finštiny

titulek

Míra | 04.10.2012

Jo no, tak není nad srozumitelnej výklad :) Zase to musí bejt moc dobrá učitelka, protože když se zeptá kdo tomu nerozumí, tak se nikdo nepřihlásí :-D

Přidat nový příspěvek