Stockholm

12.03.2013 21:46

Tak jsem se dneska vrátila ze Švědska. Výlet to byl naprosto parádní, počasí vyšlo líp, než jsem si uměla představit. Neztratila jsem se, trajekt nám neujel a ani jsem nic nikde nezapomněla...

Tady je pár fotek.

Náš trajekt

 

Opouštíme Helsinki (a ano, loď musela prorážet led. Trochu mě to znervózňovalo)

Tak a už jsme ve Švédsku (o dost míň sněhu a ledu)

Stockholmské panorama

City Hall

Jelikož jsme neměly pozvání do paláce, nesměly jsme překročit ani to modrý na zemi.

Za králem totiž přijel turecký prezident :)

Ty koně pak pokračovali do centra města a kličkovali mezi autama, ale dodržovali předpisy. Na červené stáli :)

Švédská velikonoční dekorace

Nordic museum

No ale že zrovna Starobrno...

Na cestě zpátky (zelená tečka vlevo Stockholm a nezelená tečka vpravo Helsinki)

 

 

 

Diskusní téma: Návštěva Stockholmu

Fajné!!

Wendy | 14.03.2013

Míšo, to jsou fajné fotky!! Dost dobrej výlet!!! :)

Přidat nový příspěvek