Práce

03.10.2012 10:06

V pondělí jsem měla první den v práci. Popravdě ani nevim, jestli to můžu prací nazývat, protože tam celou dobu mluvim s dětma, sedim s nima, nebo si s nimi hraju hry. Byla jsem v odpoledním klubu pro starší děti, ale příští týden budu pracovat v nedaleké Lappeerantě, která je tak třikrát větší než Imatra, kde budu mít na starosti děti tak do 12 let. Budu pracovat v něčem jako je družina. Skvělé je, že počítají s tím, že budu dětem připravovat nějaké bio aktivity a že s nimi budu chodit i ven. Naprd je, že pracuju od dvou do osmi do večera…

Včera jsem byla ve finském divadle na hře Osidla smrti, ovšem samožřejmě ve finštině :D Z celého představení jsem pochytila, že se bavili i Meryl Streepové a sem tam nějaká čísla (už umim napočítat do 19, ale desítkou si ještě nejsem moc jistá :D ) Ale jinak to byla celkem sranda. Byly tam s námi i děti z centra. Jen mě zaskočilo, když v půlce představení vytáhly chipsy a chtěly je jíst. Tak to jsem jim zatrhla. Jo a dneska jdu na první kurz finštiny. Bude to vést Ruska, tak snad něco pochytím…

Pozdravujte Danu jo a mamko, zase začal noťas blikat, tak nevim, co tam v tý opravě dělali, ale stálo to za prd.

Moi

Diskusní téma: Práce

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek