Sobota v Imatře

29.09.2012 16:19

Tak takhle jsem včera oslavila sv. Václava. Jen upozorňuji, že mě stál kolem 75,-. Ale rozhodla jsem se takhle slavit každý náš státní svátek, takže se těším na Den vzniku republiky :)

Dneska jsem se byla projít do nedalekého lesa a už vím, co budu dělat zítra...Půjdu na borůvky. Je jich tu obrovské množství a jsou velikosti meruňek...

Cestou zpátky z lesa jsem v parku narazila na jabloně, tak jsem si pár jablek přinesla domů a snažila jsem se z toho něco ukuchtit. Je to ještě v troubě, tak nevim, jestli se to povedlo, ale zatim to voní pěkně a to ikdyž jsem použila slaný máslo, protože tady snad nejde koupit máslo bez soli.

A takhle vypadá můj včerejší úlovek teď.

 

Diskusní téma: Sobota v Imatře

titulek

Míra | 30.09.2012

Čau,
to tam ani nikdo nesbírá borůvky? No jo polský česači to maj krapet z ruky :-). Tak tam není zase tak špatně ne? Teda až na kozla za 3 éčka :-D

Re: titulek

Misa | 03.10.2012

Boruvky sbiraj jako ozivot, ale uz je po sezone, ted zacina brusinkova...

Přidat nový příspěvek